Πέμπτη 8 Αυγούστου 2024

ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ:ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗ σε ΔΙΠΛΟ ΡΟΛΟ

Με ιδιαίτερη χαρά ο Γ.Α.Σ. Ανδρογέας ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας με την Μαρία Μαθιουδάκη. Ο χαρακτήρας της αλλά και η αγάπη της για το μπάσκετ αποτέλεσε καταλύτης ώστε πέρα από παίκτρια τη νέα αγωνιστική σεζόν να αναλάβει και χρέη team manager της ομάδα μας.  

Η Μαθιουδάκη προστέθηκε πέρσι στο ρόστερ των γυναικών μας και αποδείχτηκε «κρίσιμη» στα παιχνίδια των μπαράζ προς την Α2 προσφέροντας με την εμπειρία της. H παίκτρια είναι γεννημένη το 1981 και αγωνίζεται στις θέσεις των guard. Πέρα από τον Ανδρογέα έχει φορέσει τη φανέλα του Ηράκλειο ΟΑΑ (1993, 1997-2004, 2009-2010), του Ηροδότου (2004-2008, 2011-2014, 2022-2023), του Αρκαδίου (2008-2009) και του ΟΦΗ (2015-2022). Αξίζει να αναφερθεί ότι η Μαθιουδάκη έχει μεγάλη εμπειρία από τις εθνικές κατηγορίες καθώς έχει αγωνιστεί σε Α2 Γυναικών και Β Εθνική Γυναικών και αποτελεί τιμή για τον Ανδρογέα που σε μια τόσο σημαντική χρόνια για την ομάδα θα αποτελέσει κομμάτι του. 

Στις δηλώσεις της η Μαθιουδάκη είπε: 

🗣️«Όταν μου έγινε αυτή η πρόταση, η αλήθεια είναι ότι με άγχωσε, όμως η αγάπη μου για το μπάσκετ με ώθησε να την αποδεχτώ. Ουσιαστικά θα είμαι ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στην ομάδα και τη διοίκηση, έτσι το βλέπω εγώ. Από εκεί και έπειτα θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ ώστε ο Ανδρογέας να πετύχει στην πρόκληση της Α2 Γυναικών. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση και τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη που έδειξαν σε εμένα, τους προπονητές, τις συμπαίκτριες μου και να ευχηθώ να πετύχουμε τους στόχους μας και να έχουμε υγεία, καλή αγωνιστική σεζόν».